En 53-årig mand fra Holbæk-området blev standset af politiet på Skovvejen i Jyderup, Kalundborg, klokken 19.02. Ved kontrollen viste det sig, at manden kørte uden kørekort, da det tidligere var blevet frakendt.
Manden erkendte at have kørt uden kørekort og blev sigtet for overtrædelsen.
Kilde: Midt- og Vestsjællands Politi