BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi leder efter en dygtig AM-koordinator, gerne med erfaring inden for byggeriet, der motiveres af at være en del af en virksomhed med fart på.
Hvis du trives med at have en bred kontaktflade, er god til at planlægge og omsætte arbejdsmiljømål til praksis på en byggeplads, så er det her job lige noget for dig.
I stillingen som AM-koordinator vil du få en udfordrende og spændende hverdag med stor frihed til at præge dine opgaver. Du vil i det daglige referere til Afdelingslederen på pladsen, men have et tæt samarbejde med vores HSEQ-Manager og AMO.
Vi forventer at du kan:
- gå i dialog med de forskellige danske og udenlandske kolleger, der er en del af vores opgaver
- være med til at nedbringe antallet af arbejdsulykker
- varetage den daglige inspektion af byggepladsen
- sikre, at et godt arbejdsmiljø altid er en prioritering
- koordinere mellem kundens AM-team og vores medarbejdere
- rådgive internt om arbejdsmiljø
- undersøge ulykker og hændelser
- deltage i sikkerhedsrunderinger og Toolbox-møder
- være ansvarlig for intern rådgivning og kursusaktiviteter, der understøtter arbejdsmiljøet
Om dig
Du kommer fra en lignende stilling og har erfaring med arbejdsmiljø på byggepladser. For at trives i jobbet og have succes, forventer vi, at du har nedenstående kompetencer:
- Gerne 5 års erfaring med byggeprojekter
- Arbejdsmiljøkoordinatoruddannelsen
- Erfaring med AM-koordinering
- Erfaring med at deltage i undersøgelser af hændelser (ulykker, rapportering internt og til bygherren, AT reaktioner mv.)
- Er en erfaren IT bruger ift. Office pakken og har gerne viden om DALUX
- Kan arbejde tæt sammen med flere niveauer i organisationen herunder underentreprenører, underleverandører og rådgivere
- Trives med dagligt at være ude på byggepladsen
Vi tilbyder
- En spændende hverdag med opgaver, der spænder bredt – lige fra den daglige koordinering og samarbejde med kollegerne
- Et selvstændigt og ansvarsfuldt job, som en del af et engageret og professionelt team
- Gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- Muligheder for spændende udfordringer i en virksomhed præget af forandringer og stor fremgang
- Gode løn- og ansættelsesvilkår
Ansøg:
Ansøg ved at sende CV og ansøgning til ob@talentscout.dk eller ring på 26 20 42 87 - Vi ansætter når den rette er fundet så tøv ikke med at ansøg
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Talent ApS, Otto Busses Vej, 2450 København SV
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6039820