Barselsvikariat som driftskoordinator på plejehjem i Kalundborg Kommune

dato

Vi har et barselsvikariat ledigt fra 1. december 2025 og frem til slut november 2026.

Vi tilbyder dig et selvstændigt, udfordrende og alsidigt vikariat, med følgende arbejdsopgaver:

  • Planlægning og koordinere arbejdstid for personale i døgnvagt, vi benytter KMD opus vagtplan.
  • Koordinering af ferie.
  • Koordinering ved planlægning af kurser, møder mm.

Du bliver ansat i en stabsfunktion sammen med vores administrative medarbejder.

Stillingen vil være på 32 timer pr. uge.

Arbejdsstedet vil være Jernholtparken plejehjem hvor der er 55 plejeboliger og ca. 65 ansatte.

Som driftskoordinator er din opgave, i samarbejde med afdelingslederne, at sikre en hensigtsmæssig personaledækning ift. den daglige drift.

Der er fokus på kontinuerlig og hensigtsmæssig udnyttelse af personaleressourcer, overholdelse af arbejdstidsregler m.v. jf. gældende overenskomster.

Din profil:

  • Du er sundhedsfagligt uddannet.
  • Er dialogsøgende i forhold til vagtdækning.
  • er kreativ i opgaveløsningen med vagtplanlægningen.
  • Du er systematisk og præcis af natur.
  • Du kan arbejde selvstændigt og planlægge dine egne opgaver.
  • Du kan prioritere og trives i pressede arbejdssituationer.
  • Du er engageret og ansvarsbevidst.
  • Du kan bevare overblikket i travle perioder.
  • Du har gode kommunikationsevner skriftligt og mundtligt.

Derfor skal du vælge os:

Du kommer til at arbejde med de mest fantastiske kollegaer.

Du får en rummelig arbejdsplads.

Du får et vikariat med stor indflydelse på egne opgaver, et spændende og lærerigt arbejdsmiljø.

Du får rige muligheder for brug af og udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere:

Kan du kontakte afdelingsleder Nina Nielsen på telefon 30761223 eller afdelingsleder Frida Nielsen på telefon 30761220.

Ansøgning:

Ansøgning samt oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes via digitalt link.

Sidste ansøgningsfrist den 20. oktober 2025.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 27. oktober 2025.

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6e996638-ccae-4b8c-bbb8-a44045f342e3

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet