Bliv administrativ generalist hos Kalundborg Kommune i den tekniske driftsafdeling

dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Afdelingen for Teknisk Drift og Service søger pr. 1. januar 2025 en administrativ generalist, der kan løse opgaver inden for drift og service af ejendomme. Teknisk Drift og Service, i daglig tale kaldet TDS, har i alt cirka 50 medarbejdere, herunder tre koordinatorer, som deltager i den daglige planlægning af arbejdsopgaverne på alle kommunens ejendomme. Har du lyst til et udfordrende og ansvarsfuldt job, i et tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen, så kan Kalundborg Kommune tilbyde en alsidig og attraktiv stilling. Aktivitetsniveauet er højt og forventningerne til fremtiden er positive. Kalundborg kommune er en kommune med en stor erhvervsudvikling, øget bosætning og flere nye videregående uddannelser. Kalundborg Kommune er en rummelig arbejdsplads, med en stærk kultur med fokus på medansvar, trivsel, stolthed, respekt og dialog. Vi samarbejder om vores opgaver inden for ejendomsdrift og vedligeholdelse. Dit job: • Generel administration, koordinering og planlægning indenfor drift og vedligeholdelse af ejendomme og udenomsarealer i samarbejde med koordinatorer og bygningsansvarlige. • Daglig kontakt til vores leverandører. • En stor berøringsflade med mange mennesker, internt som eksternt. • Udarbejdelse af notater, mindre analyser og lignende. • Opfølgning på blandt andet el-attester og anden gældende lovgivning. • Tjek og opfølgning på indgåede serviceaftaler. • Udarbejdelse af rekvisitioner.

Din profil

Vi forstiller os, at du: • har en god helhedsorienteret tilgang, god forståelse for samarbejde og er god til at formidle i tekst og tale. • evner at tænke strategisk og har en generelt analytisk tilgang. • har veludviklede sociale kompetencer. • har forståelse for og erfaring med håndværksmæssige termer og løsninger. Det vil i mange tilfælde være dig, som modtager henvendelser om opgaver, der skal løses. Grundlæggende viden og håndværksmæssig forståelse er derfor et krav. • er rutineret bruger af Office-pakken, samt har flair for at tillære dig nye programmer, da du i stillingen vil komme til at arbejde med forskellige databaser og it-systemer, såsom Webgiz, DBD (digital bygnings data), eDoc og SwecoPark, samt Driftweb. • har flair for kommunikation og kan udarbejde mindre tekster, notater, analyser eller lignende. • har et generelt digitalt mindset. • er nysgerrig og klar til at træde lidt ud af din komfortzone og er i stand til at se nye muligheder. Vi søger dig, der tager initiativ, og som også gerne er lidt nørdet, i ordets positive forstand. Du vil blive vist stor tillid i vores organisation, hvor alle bakker hinanden op på bedste vis. For os er det ikke vigtigt, præcist hvilken faglig uddannelse, du har. Det er din interesse og erfaring, der er det centrale. Det vigtigste er, at du kan tage ansvar for dine opgaver, er udviklingsorienteret, kan forstå den politiske betjening, kan kommunikere solidt i både skrift og tale og er glad for at samarbejde på tværs. Jobbet forudsætter, at du har et gyldigt kørekort.

Derfor skal du vælge os

Vores organisationsstruktur er meget flad og samarbejdet mellem medarbejdere, ledere og direktører opleves helt uformel og med stor lydhørhed rundt om bordet. På rådhuset har vi en velfungerende hverdag med mulighed for personlig udvikling i mange retninger. Vi har til tider travlt, men en stor handlefrihed med udvidede rammer giver dig mulighed for selv at være med til at forme dine fremtidige arbejdsområder. I TDS vil du møde medarbejdere, som har en bred vifte af kompetencer, og som på den måde komplementerer hinanden på forskellig vis. Økonomien i Kalundborg kommune er god i de kommende år, hvilket giver en tryghed i ansættelsen, ligesom vi tilstræber et arbejdsmiljø, der er moderne og sundt. Vi er flere kollegaer, som har valgt at bruge tid på at pendle langvejs fra, fordi det gode arbejdsmiljø og de spændende arbejdsopgaver betyder meget for os. En af grundene er blandt andet, at Kalundborg Kommune tilbyder en meget fleksibel tilrettelæggelse af arbejdsopgaverne, hvilket gør det mulige at bo langt fra kommunen eller at tage orlovsperioder.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn og ansættelsesvilkår efter dine kvalifikationer og gældende overenskomst. Der er tale om en fast stilling, der er normeret til 37 timer pr. uge med mulighed for at tilrettelægge arbejdstiden inden for kommunens flextidsordning, ligesom der er åbenhed for aftale om hjemmearbejdsdag. Vi ønsker stillingen besat 1. januar 2025 eller snarest muligt. Arbejdsstedet er indtil videre Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141B, 4400 Kalundborg Kalundborg kommune har en bosætningskonsulent, der meget gerne hjælper, hvis du ønsker at flytte til kommunen. Kommunen har også et samarbejde med erhvervslivet i forhold til at hjælpe en eventuelt medflyttende partner i job. I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest, og vi er en røgfri arbejdsplads.

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til jobbet er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Berit Andersen på telefon 20 27 15 69.

Ansøgning

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via ansøgningslinket senest torsdag den 14. november 2024. Vi afholder 1. samtale tirsdag den 19. november 2024 og en eventuelt 2. samtale tirsdag den 26. november 2024.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere massivt i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed. Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien ”Karriere på Kalundborgsk”. I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere. Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/ Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6141876

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet