BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Kalundborg Hjemmepleje, søger vi en ny driftskoordinator, da vores nuværende har valgt at søge nye veje.
Har du overblikket og kan du lide at have mange bolde i luften, har du gode kommunikative evner, og trives du godt i en travl hverdag, så er det dig vi søger.
Om stillingen:
- Som driftskoordinator, har du et tæt samarbejde med de tre afdelingsledere, de tre planlæggere samt de administrative medarbejdere i området, med at løse de daglige samt langsigtede udfordringer og opgaver.
- Dine arbejdsopgaver er bla. vagtplanlægning for områdets ca. 150 medarbejdere. Herunder tidsregistrering/afvigelser i forbindelse med ferie, helligdage, sygdom, overarbejde o.l., Du får ansvaret for at lave nye grundplaner samt tilretning af disse løbende.
- Du vil stå for kontakten til afløsere vedr. dækning af fravær.
- Som driftskoordinator er du med til at tage imod nye medarbejdere og sørge for udlevering af ID- og nøglekort samt udlevering af relevant materiale.
- Du vil opleve, at det er en stilling med ”gang i den”, hvor man skal kunne rumme forskelligheder, navigere i ønsker, så det er foreneligt med driften.
- Det er en fordel at du en ”haj” til at bruge computer og diverse IT-systemer, at du kan opsætte iPads og mobiltelefoner, da en del af din hverdag kommer til at bestå i at hjælpe vores administrative medarbejder, samt vores ansatte i læringsteamet med dette.
- Fleksibilitet forventes, da opgaverne er mange og forskellige, ofte med ad hoc. opgaver, som løbende skal løses.
Din profil
Det er en fordel, at du har erfaring med nedenstående:
- kendskab til KMD Vagtplan og gerne også Opus Web Vagtplan.
- kendskab til eller kan tilegne kendskab til FOA’s overenskomst.
- er vant til at bruge hele Microsoft Office pakken.
- har mod på at tilegne dig ny viden.
- kan tilrettelægge din egen arbejdsdag og prioritere dine opgaver efter vigtighed og lægge ting fra dig, hvis der opstår akutte situationer.
- kan handle proaktivt i vagtplanen med diverse deadlines.
- skal kunne stå ved og bakke op om driften.
- Sidst men ikke mindst, så har du et smil på læberne, et godt humør og et glimt i øjet.
Derfor skal du vælge os
- Du kommer til at arbejde med de mest fantastiske kollegaer.
- Du får en rummelig arbejdsplads.
- Du får et job med stor indflydelse på egne opgaver, et spændende og lærerigt arbejdsmiljø.
- Du får rige muligheder for brug af og udvikling af dine personlige og faglige kompetencer.
Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst.
Start 1 november 2024 eller efter aftale.
Hvis du vil vide mere
Er du meget velkommen til at kontakte afdelingsledere:
Helle Sørensen på tlf. 21552835
Mette Sønderskov Hansen på tlf. 24787401
Stine Lindquist på tlf. 21593266
Ansøgning
Ansøgning samt oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes via digitalt link.
Hvis du har ønsker til din arbejdstid eller vagtplan, så skriv det gerne i din ansøgning, så taler vi om det, når vi mødes.
Ansøgningsfrist den 13 oktober 2024.
Vi forventer at afvikle samtaler i uge 43.
Om os
I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.
Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.
Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6120127