BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet Er du klar til at skabe overblik, værdi og gøre hverdagen nemmere for vores kommune? Er du klar til at yde den bedste IT-support? Bliv en del af vores digitale rejse i Digitalisering og IT, som er et team, der tror på fællesskabets styrke og er dedikeret til at bane vejen for morgendagens teknologi. Du skal være en del af vores bruger- og rettighedsstyring (IdM) og levere fantastisk IT-support både i det daglige og ved nye projekter.
I Kalundborg Kommune er udvikling i fokus, og derfor søger vi dig, der forstår IT’s betydning i vores organisation. En, der er venlig i brugerkontakten, kan tage selvstændige beslutninger og lytte opmærksomt til organisationens behov. Du vil være central for både brugere og organisationen, og din evne til at omsætte tekniske udsagn til klart sprog vil gøre en stor forskel for hver enkelt bruger.
Din profilDet er ikke et krav, at du har en IT-uddannelse, men det er vigtigt, du har forståelse for brugen af IT i almindelighed. Har du kendskab til support og IT i det offentlige vil det dog være en fordel.
Vi forventer:
- At du brænder for bruger- og rettighedsstyring (IDM)
- at du kan skabe overblik, sammenhæng og optimere brugen af eksisterende systemer og løsninger, herunder fokus på interne processer til gavn for organisationen.
- at du har grundlæggende viden om brugen af IT og Microsoft 365
- at du har evnen til at agere i et supportmiljø med respekt for organisationens drift
- at du er danskkyndig i både skriftlig og mundtlig kommunikation
- at du trives og kan samarbejde konstruktivt og positivt på alle niveauer og med forskellige faggrupper
- at du er engageret, uhøjtidelig og i godt humør – åben og udadvendt og med humoristisk sans uden at tabe fokus.
- at du kan arbejde selvstændigt og besidder evnen til at håndtere skiftende arbejdsbelastninger
- at du har erfaring med support inden for IT, både pr. telefon samt ved personlige henvendelser
- at du har almindeligt kørekort (kat. B)
Derfor skal du vælge os
Kalundborg Kommune er en kommune i fuld udvikling – det gælder i høj grad også i selve organisationen.
Du vil blive en del af Team Digitalisering og IT, der hører til i Organisationsstaben, og hvor vi har ansvaret for at støtte, vejlede og fremme hele organisationens anvendelse af både eksisterende og ny teknologi.
Digitalisering og IT består af 29 dedikerede medarbejdere, der udgør et tæt og velfungerende fællesskab. Du vil blive en del af Helpdesk som i dag består af 9 dygtige supportere, 1 elev og en Teamleder. Vi er en sammensvejset enhed, hvor samarbejdet er prioriteret højt. Vi arbejder i en atmosfære med højt til loftet, hvor hver enkelt medarbejder har mulighed for at brillere med deres input og idéer til løbende udvikling og optimering – alt sammen med fokus på organisationens samlede succes.
Selvom vi arbejder i et højt tempo, er vores arbejdsmiljø præget af en positiv og støttende kultur, hvor vi tager hånd om hinanden. Vi stræber altid efter at løfte opgaverne til det højeste niveau og trækker altid det bedste og mest intelligente kort for at sikre fortsat værdiskabelse.
Her er ikke kun tale om et arbejdssted, men om et miljø, hvor dynamik og effektivitet kombineres på en måde, der fremmer både teamets og den enkelte medarbejders succes. Der er store muligheder for faglig og personlig udvikling.
Velkommen til et sted, hvor dine bidrag værdsættes og er afgørende for vores kollektive succes!
Løn og ansættelsesvilkårAnsættelse pr. 1. juni 2025
Stillingen er 37 timer pr. uge og mulighed for hjemmearbejdsdage og flex. Vi har kaffe- og frugtordning.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Hvis du vil vide mereKan du henvende dig til Digitaliserings- og IT-chef Anne C. Dandanell – anda@kalundborg.dk tlf. 22 61 22 50 eller Teamleder Claes Jensen – cljs@kalundborg.dk tlf. 21 28 27 41
AnsøgningAnsøgning skal ske via linket og senest d. 20. marts 2025
Om osI Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.
Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.
Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-03-2025; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/43d802d6-63a9-4b59-9c3a-1767729fe7e9