Brænder du for at gøre en forskel for borgere med inkontinens? Er du en erfaren og engageret sygeplejerske med interesse for kontinensområdet? Ønsker du en selvstændig og meningsfuld stilling, hvor du kan bidrage til øget livskvalitet for borgerne? Så er dette job måske noget for dig!
Du vil få en central rolle i at rådgive, vejlede og behandle borgere med urin- og/eller afføringsinkontinens. Du vil arbejde tæt sammen med borgere, pårørende og plejepersonale for at sikre den bedst mulige indsats på området.
Dine primære opgaver vil være:
- Kontinenssygeplejersken koordinere forløb for borgere, der henvender sig med problemer indenfor inkontinensområdet, bleer, kateter og stomi.
- Udredning og vurdering af borgere med inkontinens efter Minimal Care princippet (på borgere der kan deltage i dette).
- Tilrettelæggelse og implementering af individuelle behandlingsplaner.
- Rådgivning om livsstilsændringer, bækkenbundstræning og hjælpemidler.
- Undervisning, vejledning og rådgivning af borgere, pårørende og samarbejdspartnere, herunder praktiserende læger, fysioterapeuter og hjemmeplejen.
- Udvikling af kommunens indsats på inkontinensområdet.
- Varetage myndighedsopgaver i form af sagsbehandling, fra ansøgning til afgørelse indenfor inkontinensområdet, bleer, kateter og stomi.
Vi forventer, at du:
- Er uddannet sygeplejerske med erfaring eller interesse for kontinensområdet.
- Det vil være en fordel, hvis du har uddannelsen som kontinenssygeplejerske.
- Har gode kommunikations- og vejledningskompetencer, som tilpasses de forskellige målgrupper.
- Arbejder selvstændigt og tværfagligt.
- Har kendskab til relevante hjælpemidler og behandlingsmuligheder.
- Er struktureret, fleksibel, kan skabe overblik samt prioritere arbejdsopgaverne.
Vi tilbyder:
- Et team på 17 hjælpemiddelsagsbehandlere med forskellig baggrund. 12 Fys- /Ergoterapeuter, 2 Kontinenssygeplejersker, 3 Administrative sagsbehandlere samt en Afdelingsleder.
- En spændende og selvstændig stilling med stor faglig udvikling.
- Et tværfagligt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer.
- Mulighed for at arbejde hjemme 2 dage om ugen, hvis arbejdet tillader det.
- Stillingen er vagtfri.
- Grundig introduktion og oplæring til arbejdsopgaverne.
- Kollegaer der ser frem til at tage imod dig og inddrage dig i arbejdsfællesskabet, hvor vi har fokus på at skabe værdi for borgeren.
Hvis ovenstående har fanget din interesse, så tøv ikke, søg stillingen.
Du er velkommen til at ringe, hvis du ønsker yderligere oplysninger inden du søger stillingen. Se information nederst i stillingsopslaget.
Løn- og ansættelsesvilkår- Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
- Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentligt, Holbækvej 141 B, 4400 Kalundborg i Sundhed og Myndighed, Hjælpemiddelteamet.
- Det forudsættes, at du har kørekort.
Du er velkommen til at kontakte Kontinenssygeplejerske, Mette Lundsgaard Jensen på telefon 21386588 eller Afdelingsleder, Marianne Witthøft på telefon 24854502.
AnsøgningAnsøgning, CV samt andre relevante dokumenter sendes via ansøgningslinket i dette stillingsopslag.
Ansøgningsfrist: 15.06.25
Samtaler: Samtaler forventes afholdt den 19.06.25
Tiltrædelse: Hurtigst muligt.
Om osI Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.
Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.
Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-06-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/1b7ddc21-e4b7-41e7-a72a-ca58ca501a51