En spændende stilling som visitator er ledig i Kalundborg Kommune.
Stillingen er med ansættelse fra den 1. januar 2026 og er som udgangspunkt på 37 timer.
I Kalundborg Kommune prioriterer vi sammenhæng, kontinuitet og kvalitet for borgeren, hvilket blandt andet er perspektiver som vi tager med i arbejdet med den nye ældrelov.
I vores myndighedsafdeling tilbyder vi alsidige og interessante arbejdsopgaver, der er varierende og meningsfulde. Visitationen består af 12 visitatorer og vi arbejder i teamstruktur med et borgerteam og et udskrivningsteam. Vi behandler ansøgninger om hjælp efter Serviceloven og den nye ældrelov, som vi er i gang med at implementere. I forbindelse med implementeringen af ældreloven, er der en udvidelse af visitators rolle. Fremover vil visitator også skulle bidrage med faglig sparring og vejledning i forhold til udføreres planlægning og tilrettelæggelse af helhedspleje
Derudover varetages visitation til ældre- og plejeboliger, midlertidige ophold og plejeorlov.
Vi søger en kollega, der brænder for lovgivning, sagsbehandling og udvikling, og som har erfaring fra myndighedsområdet, primærsektoren og rehabilitering. Uanset din baggrund, er din passion og ekspertise afgørende for os. Bliv en del af vores engagerede team, hvor din indsats virkelig gør en forskel!
Dine kompetencer
- Du har en sundhedsfaglig uddannelse på bachelorniveau
- Du har erfaring fra myndighedsområdet og trives i at arbejde struktureret, planlægger din arbejdsdag godt og er fleksibel i teamet.
- Du skal ligeledes kunne håndtere flere sager samtidig og prioritere dine opgaver samtidig med at du kan arbejde selvstændigt og i tværfagligt samarbejde
- Du ser mødet med borgere og pårørende som en naturlig del af arbejdet
- Du er fortrolig med it-værktøjer og kan kommunikere klart og tydeligt, både mundtligt og skriftligt
- Du har kørekort, almindelig kategori B.
Hvem er vi i Visitationsteamet
Hos os bliver du en del af en velfungerende arbejdsplads, hvor du møder erfarne, dygtige og hjælpsomme kollegaer, der værdsætter samarbejde og faglig sparring. Vi lægger vægt på medindflydelse, og du vil få mulighed for at bidrage med dine idéer og tage del i, hvordan afdelingens kerneopgaver løses.
Stillingen som visitator er både spændende og selvstændig, og du får stor frihed til at tilrettelægge dine egne arbejdsopgaver. For at sikre den bedst mulige opstart tilbyder vi en grundig introduktion, der tilpasses dine individuelle behov og dit faglige niveau.
Vi tilbyder dig et fleksibelt, dynamisk og udviklende arbejdsmiljø, hvor gode faglige diskussioner er i centrum. Vi værdsætter forskellighed, dialog, åbenhed, gode idéer og godt humør.
Du vil blive en del af et stabilt og velfungerende team bestående af 12 visitatorer og 3 demenskonsulenter; alle med sundhedsfaglig baggrund. Det kollegiale fællesskab bygger på gensidig tillid, respekt og tværfaglig sparring.
Vil du vide mere
Er du interesseret i stillingen, og har supplerende spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Afdelingsleder Linda Frehr Holm på mobil 29134438 eller Faglige Koordinator Stine Thougaard Klausen på mobil 30533916, dog ikke i uge 42 grundet afvikling af ferie.
Ansættelsesproces og løn
Ansøgning sendes via nedenstående link til Kalundborg Kommune senest den 10. november 2025
Ansættelsessamtaler afholdes den 19. november 2025
Løn er efter gældende overenskomst.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 10-11-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/226cba4c-c483-4529-a400-255d4ac6730d