Erfaren økonomimedarbejder med koordinatoransvar søges til Jobcenter Kalundborg

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Afdeling Ydelse og Administration ved Jobcenter Kalundborg søger en engageret og erfaren økonomimedarbejder med fagkoordinatorfunktion til vores økonomiteam.

Stillingen er fordelt med ca. 80% økonomiske opgaver og 20% koordinatoropgaver, med mulighed for at tilpasse fordelingen efter behov. Vi tilbyder en spændende mulighed for dig, der ønsker at bidrage til et dynamisk team og være med til at sikre en effektiv økonomistyring i vores afdeling.

Om jobbet:

Du vil indgå i et dynamisk team, hvor du får en central rolle i den daglige drift samt koordinering og sparring med kollegaer. Vi har fokus på udvikling og effektivisering af vores processer, og du vil være med til at igangsætte og implementere nye initiativer og IT-løsninger i afdelingen.

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Status- og systemafstemning af KSD og KY (sygedagpenge- og ydelsesudbetalingssystemer)
  • Afregning af A-skat og lignende
  • Mellemkommunal refusion
  • Fakturabetaling og bilagshåndtering
  • Debitorfakturering
  • Diverse administrative opgaver

Koordinatoropgaverne omfatter:

  • Koordinering af medarbejdere og opgaver i bred forstand
  • Sparring med kollegaer i teamet
  • Projektledelse og implementering af nye IT-systemer
  • Strategisk og driftsmæssig sparring med ledelse og staben

Du vil være afdelingslederens højre hånd og derfor spille en vigtig rolle i beslutningsprocesser og strategisk tænkning. Du skal kunne arbejde selvstændigt og have et overblik over hele organisationen.

Din profil

Vi forventer, at du: 

  • Har erfaring med de nævnte økonomiopgaver
  • Kender til lovgivningerne inden for beskæftigelse, sygedagpenge, forvaltningsloven, retssikkerhedsloven, aktivloven mv.
  • Har erfaring fra en kommune
  • Har flair for IT og er komfortabel med at arbejde med digitale løsninger
  • Kan udtrykke dig klart og tydeligt, både skriftligt og mundtligt
  • Er løsningsorienteret og handlekraftig
  • Har strategisk forståelse og helhedsorienteret tænkning 

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder: 

  • Mulighed for en diplomuddannelse i ledelse efter 1-2 års ansættelse
  • Indflydelse på afdelingens drift og strategi
  • Et engageret og fagligt stærkt team
  • Spændende udfordringer i et job med mange facetter
  • Et godt arbejdsmiljø med flekstid og en fleksibel 4-dages arbejdsuge fra 1. januar 2025 

Løn og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og lønnen fastsættes efter gældende overenskomst. 

Hvis du vil vide mere

Kontakt afdelingsleder Nana Elvamann på telefon 21162460 (dog ikke i uge 42). 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

Ansøgning

Send din ansøgning senest den 20. oktober 2024.  

Vi forventer at afholde samtaler den 25. oktober 2024, og eventuelt en 2. samtale den 30. oktober 2024.  

Stillingen ønskes besat snarest muligt, forventeligt pr. 1. december 2024. 

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer.  Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

 Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6126268

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet