Lokalpolitiet i Kalundborg besøgte for nylig Nyrupskolen, hvor fem skoleelever modtog en påtale. Eleverne blev påtalt for at køre uden lys på deres cykler.
Kilde: Midt- og Vestsjællands Politi
Lokalpolitiet i Kalundborg besøgte for nylig Nyrupskolen, hvor fem skoleelever modtog en påtale. Eleverne blev påtalt for at køre uden lys på deres cykler.