Projektkoordinator til grøn udvikling i Kalundborg Kommunes anlægsteam

dato

Om jobbet

Vil du være med til at skabe fremtidens infrastruktur og byggeri i en kommune, der investerer målrettet i vækst og grøn omstilling? Vi har spændende opgaver i pipeline – fra udvikling af grønne byrum til renovering af veje og opførelse af kommunale bygninger – og vi mangler dig på holdet!

Kalundborg Kommune tilbyder nye attraktive og alsidige stillinger i afdelingen Anlæg og Affald. Aktivitetsniveauet er højt, og vi ser positivt på fremtiden. I de kommende år har Kommunalbestyrelsen afsat 120-140 mio. kr. årligt til løbende og nye projekter inden for byggeri og veje.

Bliv en del af vores team og gør en forskel for kommunen og dens borgere!

Stillingsprofil

Du behøver ikke at være ekspert i for eksempel husbyggeri, grønne anlæg eller vejbyggeri. Du skal derimod kunne arbejde på tværs af flere typer anlægsprojekter og blandt andet bidrage med viden inden for udbudsprocesser.

Du vil få mulighed for at udfylde flere forskellige roller i arbejdet med anlæg og at dygtiggøre dig inden for flere discipliner. Det kan være alt fra udvikling af grønne byrum til renovering af veje eller opførelse af kommunale bygninger.

Nogle gange er du tovholder eller projektleder igennem et helt projekt, hvor du måske samarbejder med borgere, interessegrupper, samarbejdspartnere eller kolleger på tværs af organisationen. Her kan en del af opgaven for eksempel være at formulere notater og dagsordenspunkter til det politiske niveau, at styre kontrakt og samarbejde med en ekstern rådgiver og/eller udbud samt kontrakt og dialog med entreprenører.

Andre gange har du ansvaret for mindre anlægsopgaver, hvor opgaven er langt mere konkret og praktisk. Vi arbejder løbende med det tværgående fokus. Det er derfor afgørende, at du har mod på at bidrage til at sikre kvaliteten og vidensopbygningen i organisationen på dit område.

Vi vil forsøge at sammensætte opgaverne for de nye medarbejdere ud fra de faglige og personlige kompetencer, der bliver budt ind med.

Din profil

Helt overordnet er du en initiativrig og ansvarstagende person. Derudover har du en helhedsorienteret tilgang og kan sætte opgaven i midten.

Du må gerne have en mellemlang eller lang videregående uddannelse. Måske er du ingeniør, arkitekt, landskabsarkitekt, konstruktør, byggetekniker eller lignende. Din uddannelsesmæssige baggrund er imidlertid ikke så afgørende - det er til gengæld væsentligt, at du brænder for at arbejde med anlægsopgaver. Det er også en fordel, at du har erfaring med styring af anlægsprojekter indenfor det tekniske område.

Erfaring fra det offentlige vil også være en fordel. Herudover er det en ekstra styrke, hvis du har fornemmelse for juridiske aspekter - og er velformuleret og en god formidler.

Derfor skal du vælge os

Vi kan tilbyde dig et selvstændigt og alsidigt arbejde i en kommune, hvor du får mulighed for indflydelse og fleksibilitet.

Får du energi af en dynamisk hverdag? Hos os er balancen mellem arbejdsliv og privatliv vigtig, og vi prioriterer en arbejdsplads, hvor der både er plads til faglig udvikling og tid til det, der betyder noget uden for arbejdet. Samtidig lægger vi vægt på vidensdeling og personlig udvikling i et miljø præget af godt humør og en uformel, glad og positiv omgangsform.

Kalundborg Kommune er en rummelig arbejdsplads med en stærk samarbejdskultur og med stor opmærksomhed på udvikling, fremdrift, respekt for hinanden og rettidig omhu. Vi sætter desuden opgaven i midten og træffer afgørelser på baggrund af viden.

Vi arbejder hele tiden på at øge det tværgående blik i hele organisationen. Vi har fokus på et godt samarbejde både internt og eksternt i forhold til brugere, virksomheder og borgere.

Har du lyst til sammen med os at gøre Kalundborg Kommune til et endnu mere attraktivt sted at bo, leve, arbejde, uddanne sig og drive virksomhed, så hører vi gerne fra dig.

Løn og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter dine kvalifikationer og gældende overenskomst. Der er tale om en fast stilling, der er normeret til 37 timer pr. uge med mulighed for at tilrettelægge arbejdstiden inden for kommunens flextidsordning, ligesom der er åbenhed for aftaler om hjemmearbejdsdage.

Herudover vil der fra 1. januar 2025 være mulighed for at vælge en fire-dages arbejdsuge.

Vi ønsker stillingen besat snarest muligt og senest den 1. marts 2025.

Arbejdsstedet er på Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141B, 4400 Kalundborg.

Vi er en røgfri arbejdsplads.

Kalundborg kommune har en bosætningskonsulent, der meget gerne hjælper, hvis du ønsker at flytte til kommunen. Kommunen har også et samarbejde med erhvervslivet i forhold til at hjælpe en eventuelt medflyttende partner i job.

Hvis du vil vide mere

Har du spørgsmål til jobbet er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Niels Peter Hansen på mobil 2348 2019 eller mail npha@kalundborg.dk.

Ansøgning

Ansøgning med relevante bilag sendes elektronisk via kommunens jobportal senest 3. januar 2025.

Vi afholder løbende samtaler.

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere, hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikerede til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads. 

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med cirka 3.500 kollegaer.  Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og samtidig huser vi en række af de store industrier, der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotek- og energiproduktion. 

Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen. 

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads på Vores medarbejdere (kalundborg.dk), finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune på (Flyt til Kalundborg) eller lytte til vores podcast-serie ”Karriere på Kalundborgsk” Podcast (kalundborg.dk) 

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion med videre til at søge. 

-------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest. 

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-01-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6158368

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet