Socialformidler/socialrådgiver til Voksenspecialenheden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Er du en dedikeret socialformidler eller socialrådgiver med passion for socialfaglig udvikling og kvalitetsbehandling? Vil du være med til at hæve overlæggeren for den gode sagsbehandling i Kalundborg kommune? Så er denne stilling måske noget for dig.

Vi søger en engageret og erfaren socialformidler/socialrådgiver til en fast stilling på 37 timer om ugen. Stillingen ønskes besat snarest muligt, dog senest den 1. juli 2024.

Som en del af rådgivergruppen vil du spille en central rolle i at sikre den gode sagsbehandling og den faglige kvalitet i vores arbejde. Du vil være ansvarlig for myndigheds- og vejledningsopgaver for voksne med fysiske eller psykiske funktionsnedsættelser. Dine opgaver vil omfatte funktionsudredning, målgruppevurdering, udarbejdelse af handleplaner, bevillinger og opfølgning samt myndighedsarbejde relateret til dette.

Dine ansvarsområder inkluderer:

  • Myndigheds- og vejledningsopgaver inden for det specialiserede voksensocialområde.
  • Funktionsudredning og målgruppevurdering.
  • Udformning af handleplaner og opfølgning.
  • Samarbejde med borgere, samarbejdspartnere, offentlige og private leverandører.
  • Arbejde i fagsystemet Nexus.
  • Skriftlig dokumentation af sagsarbejdet.

Din profil

Kvalifikationer:

  • Uddannet socialformidler eller socialrådgiver gerne med erfaring inden for det specialiserede voksensocialområde.
  • Tydelig kommunikator med evnen til at tage ansvar og ejerskab.
  • Stærke skriftlige formidlingsevner.
  • Evne til at arbejde systematisk med administrativ flair.
  • Villig til at bidrage til faglig sparring og udvikling af området.
  • Optaget af at sikre koordineret og helhedsorienteret sagsbehandling.
  • Erfaring med dialog med leverandører og supervision.
  • Psykisk robust og i besiddelse af kørekort til bil.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder:

  • Mulighed for at sætte den gode sagsbehandling i fokus.
  • Indflydelse på din egen arbejdssituation.
  • Kompetenceudvikling gennem intern og ekstern uddannelse.
  • Supervision og faglig vejledning.
  • En arbejdsplads i udvikling.
  • Fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Løn og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning samt mulighed for hjemmearbejde efter aftale.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.

Hvis du vil vide mere

For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Leder af Myndighed, Tina Vorbøl Hansen, på telefon 21 59 69 90 eller Voksenspecial- og Psykiatrichef, Lars Aarøe Hansen, på telefon 51 17 16 74.

Ansøgning

Der vil være ansøgningsfrist den 22. maj 2024 kl. 23.59 og der vil blive afholdt ansættelsessamtale den 30. maj 2024. Derudover afholdes der løbende samtaler.

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien ”Karriere på Kalundborgsk”. I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.

Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6045823

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet