1 til 2 medarbejdere til sommervikariat i Hjemmeplejen Gørlev

Profilbillede
dato

Om jobbet

Vi, i Gørlev hjemmepleje, søger 1-2 medarbejder, som vil hjælpe os sommeren over, med at gøre rent, vaske tøj, hjælpe med at tilbederede mad og evt. andre lettere pleje opgaver i borgerens hjem.

Du behøver ikke erfaring, da vi giver en god oplæring.

Vi er et fagligt kompetent team, som har fokus på kerneopgaven.

Vi kan tilbyde:

  • 15-37 timer om ugen.
  • Fleksible mødetider imellem kl. 7-15.
  • 3-5 dags arbejdsuge.
  • Fri hver weekend.
  • Vikariat på 3-5 måneder.

Din profil

  • Du er en holdspiller.
  • Du kan skabe overblik.
  • Du bringer din gode ideer i spil.
  • Du er mødestabil, med en positiv tilgang til dine kollegaer, teamsamarbejdet og opgaveløsningen.
  • Du har kørekort.

Derfor skal du vælge os

Du skal lige præcis vælge os, fordi vi som team er skarpe på:

  • Det gode samarbejde.
  • Faglighed.
  • Godt humør.

Og vi er rigtige gode til at tage imod nye kollegaer, hvor vi sørger for, at de bliver godt introduceret.

Vores afdelingsleder har fokus på:

  • Tydelighed,
  • Det gode arbejdsmiljø,
  • Medinddragelse, anerkendelse og dialog,

Hendes dør står altid åben, hvor du er velkommen, for både stort og småt.

Her hos os, får du en hverdag, hvor du har stor indflydelse på egne opgaver, et spændende og lærerigt arbejdsmiljø. Du får også rig mulighed for at bruge, samt udvikle dine personlige og faglige kompetencer.

Løn og ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst.

Ansættelsesstart den 1. juli 2024 eller hurtigst muligt.

Hvis du vil vide mere

Så tøv endelig ikke med at kontakte vores afdelingsleder Rikke Fjord på tlf. 30 18 00 71.

Hun vil så gerne fortælle dig mere om vores skønne arbejdsplads.

Du er også velkommen til at komme forbi til en kop kaffe på Agertoften 4 - 4281 Gørlev.

Vi glæder os til at høre fra dig. 

Ansøgning

Ansøgning samt oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes vis digitalt link.

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.

Ansøgningsfrist den 27. maj 2024.

Om os

I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.

Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer.  Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.

Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk), finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune (Flyt til Kalundborg) eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)

 Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042187

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet