Er du vores nye social- og sundhedsassistent til aftenvagt på Jernholtparken

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Ønsker du at blive værdsat for din vigtige rolle som social - og sundhedsassistent?

Vil du være med til at gøre dagene gode og trygge for vores borgere i samarbejde med dine kollegaer? SÅ LÆS VIDERE!

Søger du desuden et godt læringsmiljø på arbejdspladsen, hvor det er naturligt at give og modtage feedback? Bliver du motiveret af at skabe et godt hverdagsliv med nærvær i fokus? Ser du værdig ældrepleje som grundstenen i den pleje og omsorg du yder? Så er det dig Jernholtparken mangler….
På Jernholtparken ønsker vi at skabe et hverdagsliv for vores beboere, hvor alle selv er aktive og mere end blot tilskuere, ud i ønsker og behov. Kan du genkende dig selv i det? Er du nysgerrig på at dygtiggøre dig inden for ældrespecialet?

Vi søger social og sundhedsassistent til aftenvagt, der vil gå glad, engageret, og positiv på arbejde sammen med os.

Stillingen er fast på 28 timer med vagt hver 2. weekend. Og du skal være uddannet SSA.

Din profil

Det er vigtigt for os, at du brænder for sygepleje til ældre, og at du i samspil med beboere og pårørende samt dine kollegaer, både fagligt og tværfagligt, er med til at give beboerne et godt sted at bo.

Du har fokus på borgernes livskvalitet din faglighed og helhedsplejen. Du bringer din viden i spil og udfordre og inspirere dine kollegaer, når vi hjælper hinanden med at løse opgaverne bedst muligt.
Du tager ansvar, for at sikre den gode dag, rehabilitering og høj kvalitet i dokumentation inden for serviceloven og sundhedsloven.
Vi har respekt for dine erfaringer, din viden og din faglighed. Hvis der er en situation hvor du er specialisten, så tager du føringen og træffer beslutningerne.
Det er vigtigt for os, at du er god til at reflektere over egen praksis, er nysgerrig på din egen og husets faglige udvikling og er bevidst om din egen måde at kommunikere på.

Derfor skal du vælge os

Fordi vi kan tilbyde dig et fællesskab med dygtige, søde og sjove kollegaer hvor faglighed, åbenhed og humor er en stor del af vores hverdag - ligeledes er der en synlig og tydelig ledelse der har fokus på kerneopgaven.

Dernæst

  • Fordi vi arbejder målrettet med rehabiliterende og tværfaglige indsatser
  • Fordi vi er en god dynamisk arbejdsplads, med fokus på trivsel
  • Fordi du har gode muligheder for indflydelse på arbejdsopgaver og projekter
  • Fordi du vægter indflydelse og ansvar på eget arbejde med fokus på den enkelte borger
  • Fordi du bliver en del af vores kompetenceudviklingsprogram

Løn og ansættelsesvilkår

I henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere

Kan du kontakte
Afdelingsleder: Nina Nielsen
Mail: ninn@kalundborg.dk Mobil 30761223

Eller

Afdelingsleder: Frida Nielsen
Mail: frni@kalundborg.dk Mobil 30761220

Ansøgning

Ansøgning samt oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes via digitalt link.

Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.

Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW4uS2FsdW5kYm9yZy4zMTcwMS4xMDYxM0BrbWQuYXBsaXRyYWsuY29t

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860742

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet