BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Vi søger en ny kollega til økonomiske og administrative opgaver.
Opgaverne er blandt andet:
- Fakturabetaling og bilagshåndtering
- Debitorfakturering
- Mellemkommunal refusion
- Status- og systemafstemning af KSD og KY (kommunernes sygedagpenge- og ydelsesudbetalingssystemer)
- Afregning af A-Skat mv.
- Diverse administrative opgaver
Administrationen som du bliver en del af, understøtter hele jobcentret og varetager ud over ovenstående opgaver, også opgaver som postfordeling, aktindsigtsanmodninger, opkræve og betale husleje for midlertidige boliger, samt en sekretær funktion for både rehabiliteringsteamet og den kommunale ungeindsats.
Afdelingen varetager også samtlige udbetalinger af kommunale forsørgelses- og tillægsydelser tilknyttet beskæftigelsesindsatsen (kontanthjælp, sygedagpenge, løntilskud, befordringsgodtgørelse m.v.), kontrol med sociale ydelser, samt mange andre opgaver, der understøtter Jobcentret som helhed.
Din profil
Vi lægger vægt på, at du:
Kan samarbejde og arbejde selvstændigt
I en travl og til tider uforudsigelig hverdag, er det vigtigt at du kan arbejde struktureret og med deadlines, både selvstændigt og tæt sammen med dine kollegaer. Vi har en forventning om at du bidrager positivt til den fælles opgaveløsning og at du er indstillet på at arbejde i fælleskontor sammen med dine nærmeste kollegaer.
Er grundig med god talforståelse
Det er vigtigt at du er et talmenneske, og kan holde hovedet koldt når du skal kontere, bogføre mv. til tider store beløb.
Har flair for IT
Det er vigtigt, at du er en habil IT-bruger og har flair for at lære nye systemer at kende, da IT-systemer vil blive dit vigtigst arbejdsredskab. Er du en Excel-haj er det klart en fordel.
Derudover arbejder vi i Opus Rollebaseret og SAP.
Brænder for udvikling
Du bliver en del af et Jobcenter, som er i udvikling. Vi har fokus på løbende at optimere vores arbejdsgange både internt og på tværs i Jobcentret. For at sikre den bedste og mest effektive borgerservice, er det vigtigt at forandringer i hverdagen af både stort og småt falder dig naturligt, og at du vil være med til at udvikle og forbedre løbende.
Derfor skal du vælge os
Vi kan tilbyde:
- Engagerede og kompetente kollegaer, der sætter fagligheden højt
- God faglig sparring
- En afdeling og forvaltning i udvikling, hvor du kan være med til at sætte dit eget præg
- Et job med spændende udfordringer
- Et godt arbejdsmiljø
- Flekstid
- Mulighed for hjemmearbejde
Løn og ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du vil vide mere
Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at rette henvendelse til:
Afdelingsleder Nana Elvamann, tlf. 2116 2460
Ansøgning
Ansøgningsfrist: 12. juni 2023
Samtaler forventes afholdt i uge 25
Tiltrædelse snarest muligt - senest d. 01. august 2023.
Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.
Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.
Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.
Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.
Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.
Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW4uS2FsdW5kYm9yZy4wMDQwMi4xMDYxM0BrbWQuYXBsaXRyYWsuY29t
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5838263