LKT-pædagog og LKT-lærer til ressourceteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Der står læring, kontakt og trivsel på visitkortet, fordi trivsel er en forudsætning for læring. Kom og vær med til at skabe trivsel for vores store og små elever! Vi har lige nu en unik mulighed for at udvikle trivselsteamet.

Vi kan tilbyde dig et spændende job i et udviklende læringsmiljø. Du har mulighed for at blive en del af et stærkt arbejdsfællesskab, hvor alle byder ind. Du vil blive del af vores LKT-ressourceteam og du vil primært arbejde i vores udskolingsafdeling med ni klasser i indeværende skoleår.

Vi søger lige nu to lærere eller pædagoger med interesse for og gerne erfaring med LKT-arbejde. Du har naturligvis stærke relationskompetencer og trives med opgaver, hvor specialpædagogik, almenpædagogik og didaktiske valg mødes i klassen.

Din profil

Vi søger en lærer/pædagog med interesse for og gerne erfaring med LKT-arbejde.

Du har naturligvis stærke relationskompetencer og trives med opgaver, hvor specialpædagogik, almenpædagogik og didaktiske valg mødes i klassen.

Opgaverne:
Du har lyst og kompetencer til nedenstående opgaveforslag:

• Trivselsprojekter og LKT-undervisningsforløb
• Støtteforløb i klasserne for elever eller grupper af elever
• Observationer og feedback vedr. elever og didaktiske valg i klasserummet.
• Omsætning af viden vedr. faglig trivsel, faglig støtte og motivation til praksis.
• Brandslukningsindsats/akutopgaver med klasser eller enkelte elever
• Videndeling og formidling.
• Erhverve viden om nye emner og omsætte det til brugbar pædagogisk
• praksis, f.eks. ”Konfliktløsning”, ”Den treenige hjerne”, co-teaching m.m.
• Deltagelse i håndtering af specifikke problematikker, f.eks. skoleværgring.
• Kollegial vejledning og deltagelse i teammøder ved behov
• Tværfagligt samarbejde (f.eks. med PPR, Inklusionsvejleder m.m.)
• Klassekonferencer efter behov.
• Etablering af morgencafé drevet af elever?
• Undervisning af grupper af elever eller et fag max 10 lektioner

Derfor skal du vælge os

Vi kan tilbyde dig en god arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger.

Vi har fokus på arbejdet med elevernes læring og trivsel, vi tager ansvar og hjælper hinanden i en velfungerende hverdag.
Vi holder af sociale arrangementer og gode grin

Du vil kunne forvente fleksibilitet, tillidsbaseret ledelse og gode muligheder for sparring med kolleger og ledelse.

Skolen er nem at komme til også med offentlig transport og du får selvfølgelig den løn du skal have..

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingerne er fuldtidsstillinger til besættelse den 1. december 2023.

Løn efter gældende overenskomst og forhåndsaftaler i Kalundborg Kommune.

Vi har aftale om flekstid.

Hvis du vil vide mere

Yderligere oplysninger: Ønsker du yderligere oplysninger om jobbet kan du kontakte: Viceskoleleder Tine Abkljær Olsen på 4166 5372 eller afdelingsleder Annette Hallgren på 2912 8378

Ansøgning

Ansøgningsfrist er d. 22. oktober 2023 (slutningen af efterårsferien).

Ansøgning vedlagt CV og eksamensbevis sendes elektronisk via digitalt link.

Samtaler forventes afholdt den 25. oktober 2023 mellem kl. 15 og 18.30.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder.Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor.
Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien ”Karriere på Kalundborgsk”.
I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere. Hør dem her:
https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest. Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5923516

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet