Økonomisk sagsbehandler søges

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Vi søger en økonomisk sagsbehandler, som kan holde hovedet koldt, arbejde selvstændigt og som ser det som den mest naturlige ting i verden at søge informationer på egen hånd.

Opgaverne i stillingen er primært beregning og udbetaling af nedenstående ydelser og tilskud:

  • Transport og befordringsgodtgørelse efter LAB
  • Fleksløntilskud
  • Ledighedsydelse
  • Telefonisk vejledning af borgere på ovenstående områder samt sygedagpenge.

Listen er ikke udtømmende, og du er ikke typen, der lader dig påvirke af, at verdenen og dermed din opgaveportefølje er foranderlig.

Din profil

Du har en solid administrativ baggrund - gerne kommunal. Ideelt set med erfaring inden for et eller flere af ovennævnte områder.

Du ser værdien i at være et serviceorgan, med meget kontakt til både borgere, virksomheder og kollegaer. Både skriftligt, telefonisk og ansigt til ansigt.

Du er detaljeorienteret og kan holde tungen lige i munden.

Herudover er det vigtigt, at du både kan regne og kan regne den ud.

Du skal kunne navigere i flere lovgivninger og i flere systemer, så som KY og Fasit.

Du sætter en ære i at levere kvalitet i din sagsbehandling og kan som udgangspunkt selv strukturere din egen arbejdsdag, med de deadlines der måtte være.

Du går på arbejde med ønsket om at give både borgere, virksomheder og kollegaer den bedste version af dig selv og bidrager positivt til både opgaveløsningen og arbejdsmiljøet.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder at blive en del af en spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, med fokus på digitale løsninger.

I afdelingen er der ca. 38 medarbejdere, fordelt på administration, ydelser, kontrol og viceværter. Stillingen er forankret i administrationen.

Vi har flekstid, mulighed for hjemmearbejde og et godt læringsmiljø.

Løn og ansættelsesvilkår

Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Hvis du vil vide mere

Du kan få yderligere oplysninger ved at kontakte leder af Afdeling Administration og Ydelse, Nana Elvamann på tlf. 21 16 24 60.

Ansøgning

Ansøgningsfrist: 06. juli 2023

Samtaler forventes afholdt i uge 28

Tiltrædelse snarest muligt - senest d. 01. september 2023.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.

Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW4uS2FsdW5kYm9yZy43NDc5OS4xMDYxM0BrbWQuYXBsaXRyYWsuY29t

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5861026

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet