Økonomismølf til Voksenspecialenheden

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet

Kunne du være interesseret i et kontorjob med forskellige administrative opgaver, men hvor du primært skal arbejde med opgaver inden for bogholderi, statistikker, data og afstemninger? Så er du allerede godt på vej til et spændende job i Kalundborg Kommune.

Vi søger en medarbejder, der har en særlig interesse i at sikre data, controlling af systemer og bogholderimæssige opgaver.

Du skal indgå i Projekter og Økonomi, hvis fornemmeste opgaver er at varetage styringen af: igangværende projekter, økonomi, ledelsesinformation, vidensdeling og generel understøttelse i forhold til Voksenspecialenhedens kerneopgave: "at samarbejde med borgere(n) om at understøtte den enkeltes muligheder for at mestre eget liv."

Udover Projekter og Økonomi består Voksenspecialenden af et sagsbehandlerteam, hvis hovedopgave er myndighedssagsbehandling inden for det specialiserede socialområde. Projekter og Økonomi understøtter sagsbehandlingen med redskaber, beregninger, arbejdsgange og meget mere.

Der er tale om en fast stilling på 37 timer pr. uge med tiltrædelse 1. oktober 2023.

Dine opgaver:

I Projekter og Økonomi har vi målrettet fokus på den gode styring, controlling, sagsbehandling og faglige kvalitet i arbejdet. Dine arbejdsopgaver vil primært være at:

  • betale og afregne i økonomisystemet (KMD Opus) - Voksenspecialenheden har en bred vifte af leverandører
  • beregne egenbetaling for borgere i botilbud i samarbejde med sagsbehandlere og selvstændigt opkræve/regulere egenbetaling
  • sikre datakvaliteten i sagsbehandlingssystemet med forskellige mindre analyser - herunder også at afstemme indberetninger til Danmarks Statistik
  • afstemme FLIS-data
  • være med til at udfærdige rapporter - fx i PowerBI, Excel og/eller forretningsanalyser i KMD Opus
  • indberette statistikker m.v. i forhold til Rammeaftalesekretariatet i Region Sjælland
  • udfærdige statistikker, opgørelser og mindre analyser efter behov.

Din profil

Du:

  • er kontoruddannet - gerne inden for den offentlige administration og gerne med vægt på statistik, økonomi eller analyse
  • er dygtig Excel-bruger - gerne med kendskab til PowerBI og KMD Insight, men det er ikke et krav
  • kan arbejde i Word og Microsofts' øvrige programmer
  • har kendskab til anvendelsen af sagsbehandlingssystemer
  • kan arbejde selvstændigt, men også ser vigtigheden af at bidrage til et godt samarbejde internt i teamet, såvel som på tværs af fagcentret og organisationen generelt.

Derudover skal du:

  • være stærk kommunikativt
  • have flair for struktur- og sammenhængsforståelse
  • kunne arbejde systematisk
  • kunne bidrage med og deltage i faglig sparring i teamet
  • tage medansvar/ejerskab, være initiativrig og have lyst til at være med til at udvikle området
  • være psykisk robust.

Derfor skal du vælge os

Vi tilbyder:

  • mulighed for at være med til at sætte den gode sagsbehandling i fokus
  • indflydelse på din egen hverdag
  • kompetenceudvikling via intern og ekstern uddannelse
  • supervision og faglig vejledning
  • en arbejdsplads i udvikling
  • et team som vægter at det skal være fedt at gå på arbejde, som sætter pris på den gode relation og et godt grin
  • et team og en afdeling som tit deltager i fællesskabsfremmende aktiviteter

Løn og ansættelsesvilkår

Lønnen fastsættes efter overenskomst og principperne for Ny Løn.

Der er flekstidsordning.

Ansættelsessted er Kalundborg Rådhus, Holbækvej 141b, 4400 Kalundborg.

Hvis du vil vide mere

Du er velkommen til at kontakte leder af Projekter og Økonomi Tine Brodin på telefon 59 53 53 42 eller Voksenspecial- og psykiatrichef Lars Aarøe Hansen på telefon 51 17 16 74.

Ansøgning

Ansøgningsfrist er søndag den 27. august 2023 klokken 23.59.

Vi forventer at holde samtaler onsdag den 30. august 2023.

Ansøgning sendes via digitalt link vedhæftet relevante oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse samt eksamensbeviser.

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.

Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.

Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/

Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.

----------

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW4uS2FsdW5kYm9yZy4wMzc5MC4xMDYxM0BrbWQuYXBsaXRyYWsuY29t

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877660

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet