BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Om jobbet
Er du drevet af interessen for ny teknologi og brænder du for at gøre kunstig intelligens til en integreret del af hverdagen, samt at lede udviklingsprojekter? Hvis du har en blændende interesse for AI og teknologiens udvikling og en dyb forståelse for, hvordan det kan udvikle og effektivisere opgaver i en stor organisation, så er det dig, vi leder efter!
Vi søger en engageret og erfaren AI Projektleder til at lede og implementere kunstig intelligens (AI) projekter. Du vil være ansvarlig for at drive projekter fra idéfasen til implementering og efterfølgende evaluering. Som AI Projektleder vil du have en central rolle i at bringe nye teknologier og innovative løsninger ind i organisationen for at optimere processer og forbedre servicen for vores borgere.
Jobbeskrivelse
Du skal være med til at identificere nye muligheder og teknologier inden for AI-området og i høj grad også være med til at sætte retning for arbejdet med AI og nye teknologier. Det gælder både internt i Organisationsstaben, men i høj grad også for ledere og medarbejdere i resten af vores organisation.
Vi ser frem til kreative indspark! Fra at skabe den næste lokale chatbot til at automatisere aktindsigt – vi er åbne for alle de fantastiske idéer, du kan tænke dig at smide ind i blandingen!
Vi har allerede kastet et stort engagement ind i RPA-teknologien og mener, at koblingen af AI og RPA gør en stor forskel, hvor RPA automatiserer rutineopgaver, mens AI tilføjer intelligens og håndterer komplekse situationer. Dette betyder, at du vil arbejde tæt sammen med vores proceskonsulenter og RPA-udviklere for at opnå de bedst mulige resultater.
Du skal samarbejde med tværfaglige teams i hele organisationen for at sikre en smidig projektgennemførelse.
Din profil
Du forventes at:
- Besidde solid erfaring inden for projektledelse, gerne med fokus på datadrevet automatisering, AI med fokus på ML og innovation.
- Have indsigt i kunstig intelligens og dens praktiske anvendelser.
- Demonstrere evnen til at manøvrere i komplekse teknologiske terræner.
- Besidde en god forståelse for datastruktur og udvikling af databaseret løsninger.
- Vise interesse for at drive udviklingen af en stor organisation ved hjælp af teknologi.
- Være danskkyndig, da kommunikationen internt foregår på dansk.
- Have gyldigt kørekort til almindelig bil (kat. B).
Vi vil sætte ekstra pris på ansøgere, der:
- Har erfaring fra en lignende stilling, gerne inden for det offentlige.
- Er innovative uden at gå på kompromis med IT-sikkerheden.
- Udviser imødekommenhed, engagement og respekt, og kan kommunikere effektivt med kollegaer, særligt dem uden teknisk baggrund.
- Trives i et dynamisk miljø med fokus på støtte, optimering og samarbejde med kollegaer.
- Er uhøjtidelige, ekstroverte og udadvendte, med en humoristisk sans uden at miste fokus.
- Har evnen til at håndtere skiftende arbejdsbelastninger.
- Besidder en relevant uddannelsesmæssig baggrund som projektleder eller digitaliseringskonsulent, gerne med en stærk forretningsforståelse.
- Arbejder selvstændigt, har en struktureret tilgang til opgaver og ser dokumentation som en nødvendighed i hverdagen.
Derfor skal du vælge os
Kalundborg Kommune er en kommune i fuld udvikling – det gælder i høj grad også i selve organisationen.
Du vil blive en del af Team Digitalisering og IT i Organisationsstaben. Vi har ansvaret for at støtte, vejlede og fremme hele organisationens anvendelse af både eksisterende og ny teknologi.
Digitalisering og IT består af 27 dedikerede medarbejdere, der udgør et tæt og velfungerende fællesskab. Vi er en sammensvejset enhed, hvor samarbejdet er prioriteret højt. Vi arbejder i en atmosfære med højt til loftet, hvor hver enkelt medarbejder har mulighed for at brillere med input og idéer til løbende udvikling og optimering – alt sammen med fokus på organisationens samlede succes.
Selvom vi arbejder i et højt tempo, er vores arbejdsmiljø præget af en positiv og støttende kultur, hvor vi tager hånd om hinanden. Vi stræber altid efter at løfte opgaverne til det højeste niveau og trækker altid det bedste og mest intelligente kort for at sikre værdiskabelse.
Velkommen til et sted, hvor dine input værdsættes og bidrager til vores kollektive succes!
Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse pr. 1. maj 2024
Stillingen er 37 timer pr. uge med mulighed for hjemmearbejdsdage.
Vi har kaffe- og frugtordning. Chokolade og bolsjer er oftest også på kontorerne.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst
Hvis du vil vide mere
Er du velkommen til at kontakte Digitaliserings- og IT-chef Anne C. Dandanell – anda@kalundborg.dk eller tlf. 22 61 22 50
Ansættelsessamtaler forventes at foregå d. 20. marts 2024 med mulighed for opfølgende 2. samtale.
Om os
Kalundborg er en kommune i vækst.
Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.
Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.
Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed.
Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien ”Karriere på Kalundborgsk”. I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere.
Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Kalundborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Borgerservice, Klosterparkvej, 4400 Kalundborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998002