Supporter/Helpdeskkonsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om jobbet Er du klar til at gøre en forskel og skabe digitale oplevelser, der bringer vores kommune til nye højder? Har du en passion for teknologi og ønsker at levere enestående support til vores dedikerede brugere? Så er du måske vores nye IT-supportstjerne! Vi søger en dynamisk og engageret IT-supportmedarbejder til at tilslutte sig vores fantastiske team på 25 dedikerede ansatte. Her får du muligheden for at arbejde i et spændende og alsidigt miljø, hvor hver dag er fyldt med nye udfordringer og muligheder. Som IT-supportmedarbejder vil du være hjørnestenen i vores tekniske økosystem. Du vil være den, vores brugere vender sig til, når de har brug for hjælp til deres digitale behov. Dit smittende engagement og dit solide tekniske kendskab vil være afgørende for at sikre, at vores brugere får den bedst mulige oplevelse og bliver guidet gennem IT-junglen. Din profil Vi søger en kvalificeret kandidat med følgende krav: * Uddannet IT-supporter eller erfaring fra tilsvarende job. * Solid viden om Windows- og Apple-operativsystemer. * Kendskab til netværksteknologier og grundlæggende it-infrastruktur. * Evne til at kommunikere komplekse tekniske begreber på en letforståelig måde. * Fremragende problemløsnings- og analytiske evner. * Stærk interesse for teknologi og evnen til at holde dig opdateret med de nyeste trends. * Fremragende problemløsnings- og analytiske evner. Vi forestiller os, at du har et brændende ønske om at hjælpe andre og er klar til at tackle enhver udfordring med et smil. Du har en imponerende evne til at lytte og forstå brugernes behov, og du er ikke bange for at tænke kreativt for at finde løsninger på problemer. Du er også i stand til at arbejde selvstændigt, men trives samtidig i et samarbejdende miljø, hvor du kan dele din viden og lære af andre. Derfor skal du vælge os Vi tilbyder dig en unik mulighed for at vokse både fagligt og personligt. Du bliver en del af et dedikeret team, hvor du kan udvikle dine kompetencer og udveksle idéer med andre entusiastiske fagfolk. Vi værdsætter arbejdsglæde og tilbyder en god balance mellem arbejde og fritid samt attraktive personalegoder i form af søde kollegaer, godt humør, kaffe (måske et enkelt bolsje) og mulighed for hjemmearbejdsdage. Løn og ansættelsesvilkår Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst indgået mellem KL og den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er på fuld tid og med tiltrædelse pr. 1. oktober 2023. Vi tilbyder flex og mulighed for hjemmearbejdsdage. Hvis du vil vide mere Kan du kontakte Digitaliserings- og IT-chef Anne C. Dandanell på mobil 22612250 eller Teamleder Claes Jensen på mobil 21282741. Vi holder ferie i noget af ansøgningsperioden, men læg en besked så ringer vi tilbage. Derudover kan du læse mere om vores organisation og strategier m.v. på www.kalundborg.dk Ansøgning Ansøgningsfristen er fredag den 18. august. 2023 Der forventes afholdt samtaler den 28. august 2023 Om os Kalundborg er en kommune i vækst. Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Novo Nordisk har for nylig offentliggjort, at de frem mod 2027 vil investere 17 mia. i deres produktionsanlæg i Kalundborg. Senest har Chr. Hansen og AP Terminals etableret sig i Kalundborg og flere virksomheder er på vej. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på. Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og arbejder på at flere, vil vælge at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur. Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo og leve, uddanne sig, arbejde og drive virksomhed. Kalundborg Kommune har lanceret en podcastserien "Karriere på Kalundborgsk". I serien fortæller en række medarbejdere om, hvordan deres karriere har formet sig med et job i Kalundborg Kommune. Serien er et led i kommunens bestræbelser på at rekruttere dygtige medarbejdere. Hør dem her: https://karrierepaakalundborgsk.podbean.com/ Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge. ---------- I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest. Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID/NemID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID/NemID. Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Kalundborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Kalundborg Kommune, Holbækvej, 4400 Kalundborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.aplitrak.com/?adid=QWRtaW4uS2FsdW5kYm9yZy40OTUzMy4xMDYxM0BrbWQuYXBsaXRyYWsuY29t

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5878379

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet